روسیه به تامین سلاح و قطعات یدکی برای نیروهای مسلح هند ادامه خواهد داد

© Sputnik / Host photo agency/Alexander Vilfروسیه به تامین سلاح و قطعات یدکی برای نیروهای مسلح هند ادامه خواهد داد
روسیه به تامین سلاح و قطعات یدکی برای نیروهای مسلح هند ادامه خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
روسیه به هند اطمینان داد که علیرغم تحریم ها به تحویل سلاح و قطعات یدکی به این کشور ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، مسکو به دهلی نو اطمینان داد که علی رغم تحریم های اعمال شده توسط کشورهای غربی علیه روسیه به دلیل عملیات ویژه نظامی در اوکراین، اجرای تعهدات مندرج در قراردادهای دفاعی ادامه خواهد یافت. این مطلب را نشریه اکونومیک تایمز روز یکشنبه به نقل از منابعی گزارش داد.
به گفته منابع، روسیه به هند اطمینان داده است که تحریم های غرب بر تامین تسلیحات و قطعات یدکی آنها تاثیری نخواهد گذاشت، زیرا مکانیسم های جایگزینی برای تضمین تداوم آنها وجود دارد.
وزارت دفاع هند در هفته جاری جلسه ای با روسای بخش ها برای درک میزان وابستگی نیروهای مسلح هند به تجهیزات روسیه برگزار کرد. منابع می گویند که این وزارتخانه تصمیم گرفته است ارزیابی ویژه ای از قراردادهای ارتش، نیروی هوایی و نیروی دریایی با شرکت هایی از روسیه انجام دهد، زیرا نشانه هایی مبنی بر اینکه پرداخت ها برای سیستم های تسلیحاتی جدید یا قطعاتی که قبلا تحویل داده شده ممکن است با تاخیر مواجه شود وجود دارد.
بر اساس گزارش این نشریه تحریم های مالی جدی غرب علیه مسکو اعمال شده است و بانک های هندی از رسیدگی به پرداخت های برنامه ریزی شده به شرکت های تسلیحاتی روسی عصبی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала