بازداشت ۱۷۰۰ نفر به خاطر شرکت در تظاهرات غیر قانونی در مسکو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت ۱۷۰۰ نفر به خاطر شرکت در تظاهرات غیر قانونی در مسکو
بازداشت ۱۷۰۰ نفر به خاطر شرکت در تظاهرات غیر قانونی در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت کشور فدراسیون روسیه، اعلام کرد: در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ به دلیل شرکت در تظاهرات غیر قانونی بیش از دو هزار نفر بازداشت شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا وُلک سخنگوی رسمی وزارت کشور فدراسیون روسیه گفت: در مسکو، حدود ۲۵۰۰ نفر در تظاهرات غیرقانونی شرکت کردند، که ۱۷۰۰ نفر بازداشت شدند، در سنت پترزبورگ ۷۵۰ نفر از ۱۵۰۰ هزار شرکت کننده بازداشت شدند.
وی گفت: واحدهای وزارت کشور روسیه با همکاری سایر سازمان های انتظامی، نظم و قانون را در مکان هایی که رویدادهای عمومی غیرمجاز در تعدادی از نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه برگزار می شود، تضمین کرده اند. در شهر مسکو، حدود ۲۵۰۰ نفر در تظاهرات غیر قانونی شرکت کردند، که ۱۷۰۰ نفر بازداشت شدند. در شهر سنت پترزبورگ نیز، تعداد شرکت کنندگان تقریباً ۱۵۰۰ نفر بود که ۷۵۰ نفر از آنها بازداشت شدند.
به گفته وُلک، در مجموع ۱۲۰۰ نفر در سایر مناطق در تظاهرات غیر قانونی شرکت کردند، که از این تعداد ۱۰۶۱ نفر بازداشت شدند.
وُلک خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان برای تحقیقات به ادارات پلیس منطقه منتقل شدند و موضوع معرفی آنها به مراجع قضایی در دست تصمیم گیری است.
وزارت کشور و دادستانی کل روسیه بارها در مورد مسئولیت شرکت کنندگان و سازمان دهندگان تظاهرات غیر قانونی در ارتباط با ماهیت غیرقانونی رفتار آنها هشدار داده اند.
دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت که روس ها ممکن است دیدگاه خود را در مورد این عملیات ویژه داشته باشند، اما آنها حق سازماندهی اقدامات غیرقانونی را ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала