پوتین: تهدیدات علیه امنیت روسیه "مزخرفات دور از ذهن" نیستند

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از ظاهر شدن واکسن های جدید روسی علیه کرونا در آینده نزدیک خبر داد
پوتین از ظاهر شدن واکسن های جدید روسی علیه کرونا در آینده نزدیک  خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که ما نمی‌توانیم تهدیدات امنیتی را نادیده بگیریم، آنها "مزخرفات دور از ذهن" نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که کشورش نمی‌تواند از تهدیدهای واقعی به امنیت خود عبور کند، آنها "مزخرفات دور از ذهن" نیستند.
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: اوکراین از زمان شوروی صلاحیت‌های هسته‌ای و موشکی داشته است، آنها می‌توانند موشک بسازند، در این موضوع "از آن سوی اقیانوس" به آنها کمک می‌شود و از این به بعد سرنوشت روسیه متفاوت خواهد بود.
پوتین افزود که فدراسیون روسیه نمی‌تواند تهدیدهای واقعی برای امنیت خود را نادیده بگیرد. اکنون آنها (اوکراین) در مورد اکتساب عنوان هسته‌ای صحبت می‌کنند، یعنی دستیابی به سلاح هسته‌ای. ما نمی‌توانیم از کنار چنین چیزهایی بگذریم. علاوه بر این، ما می‌دانیم که این به اصطلاح غرب چگونه در قبال روسیه رفتار می‌کند.
وی یادآور شد که "اوکراین از زمان شوروی صلاحیت‌های هسته‌ای داشته است." و در مورد غنی سازی مواد هسته‌ای، آنها می‌توانند این موضوع را سازماندهی کنند. صلاحیت‌های موشکی دارند. اوکراین این فناوری موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای را برای اتحاد جماهیر شوروی ایجاد کرد. بله، موشک‌ها ساخته خواهند شد. واز آن سوی اقیانوس، آنها نیز به انجام این کار کمک خواهند کرد. و بعد می گویند ما عنوان هسته‌ای را به رسمیت نمی شناسیم، خودمان این کار را کردیم، این مجتمع‌ها را تحت کنترل خواهند گرفت و از این ثانیه، از همین ثانیه، سرنوشت روسیه کاملاً متفاوت خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала