لایوهای میلیونی برهنه و منشوری آقای گل در اینستاگرام +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAکریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
کریس رونالدو با لایوهای اخیرش توجه جمع زیادی از کاربران اینستاگرامی را به خود جلب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در روزهای گذشته چند لایو در اینستاگرام داشت که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. وی در سونا، فریز کردن برای ریکاوری و دوش گرفتن لایو می‌گرفت و آمار بازدید شگفت‌انگیزی در این لایوها وجود داشت. تعداد دنبال‌کنندگان او که به صورت زنده و در لحظه ویدئوی او را تماشا می‌کردند در حدود۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر بود.
کریستیانو رونالدو، آقای گل جهان بیشترین دنبال‌کنندگان اینستاگرام را در تمام جهان دارد و اولین صفحه ۴۰۰ میلیونی اینستاگرام است. او چندی پیش این موضوع را در ویدئویی مطرح کرد و از همه‌ی دنبال‌کنندگانش تشکر کرد.
کاربران نظرات متفاوتی در این باره عنوان می‌کنند. کاربرانی این لایو‌ها را جذاب و مورد توجه کاربران می‌‌دانند و دلیل این موضوع را تعداد دنبال‌کنندگان وی در لایوها عنوان می‌کنند. این کاربران معتقدند افرادی که در اینستاگرام شخصی را دنبال می‌‌کنند از اینکه آن شخص در صفحه اینستاگرامی‌اش پست جدید و یا لایو بگذارد خوشحال می‌شوند و دنبال کردن آن شخص باتوجه به سلیقه‌ی متفاوت افراد جذاب و متفاوت می‌باشد که شاید درک این موضوع برای برخی افراد قابل قبول و یا نامفهوم باشد.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند رونالدو شخصیت بزرگ و دوست‌داشتنی دارد و محبوبیت او با این چیزها در میان مردم دنیا تغییر نخواهد کرد به این دلیل که او فردی عاقل است و به خوبی می‌داند که چه کاری را انجام دهد. و با توجه به اینکه همه‌ی انسان‌ها در برخی موارد هیجان زده و خوشحال هستند و تمایل دارند این خوشحالی را ابراز کنند این لایوها کاملا طبیعی به نظر می‌رسند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала