سیاستمدار آمریکایی از تسلیحات بیولوژیکی اوکراین صحبت کرد

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiکنگره آمریکا
کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
رابرت ریگان: اوکراین نباید کاملاً بی‌گناه تلقی شود و نمونه‌های متعددی از فساد در رابطه با مقامات کی‌یف وجود دارد، به‌ویژه مواردی با استفاده از سلاح بیولوژیکی.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " MLive"، رابرت ریگان، جمهوری‌خواه و رقیب اصلی نامزدی مجلس نمایندگان میشیگان از "کنت"، اظهار داشت که اوکراین نباید کاملاً بی‌گناه تلقی شود و نمونه‌های متعددی از فساد در رابطه با مقامات کی‌یف به‌ویژه مواردی با استفاده از سلاه بیولوژیکی وجود دارد.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد که حاضر نیست روسیه را به دلیل عملیات ویژه در اوکراین محکوم کند. او همچنین گفت که درک می کند که چرا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه چنین تصمیمی اتخاذ کرد-برای محافظت از کشور خود در برابر تهدیدات اوکراین که دارای سابقه فساد است - پولشویی، قاچاق، سلاح های بیولوژیکی، مواد مخدر (و غیره) من می خواهم بدانم واقعاً چه خبر است. به همین دلیل است که من در گفتن اینکه: "ما باید فورا پوتین را محکوم کنیم" شتاب بخرج نمی دهم".
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
ترامپ: پوتین با بایدن بازی می کند
ریگان به عنوان یکی از دستیاران مشهور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، یادآورشد: "در دوران ترامپ، هیچ یک از این چیزها اتفاق نمی افتاد، زیرا پوتین، ترامپ جمهوری خواه را "مرد قوی" می دانست، در حالی که او جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا را "ضعیف و نالایق" ارزیابی می کند".
ترامپ در دوم مارس ناتو، کشورهای غربی و شخص بایدن را مسئول تشدید تنش در اوکراین دانست. وی همچنین ابراز عقیده کرد که غرب به رهبری روسیه این فرصت را داد تا در وضعیت اوکراین "به هر آنچه که می خواهد دست یابد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала