گفتگوی ولادیمیر پوتین و بنت در کرملین در باره اوکراین

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
پسکوف: پوتین و بنت که برای یک سفر کاری کوتاه وارد مسکو شده است در حال گفتگو درباره اوکراین در کرملین هستند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تایید کرد که پوتین و بنت که برای یک سفر کاری کوتاه وارد مسکو شده است در حال گفتگو درباره اوکراین در کرملین هستند.
گفتنی است، عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
Герб на ограде здания российского посольства в Лондоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
روسیه خواستار توضیح رسمی آمریکا درباره اظهارات سناتور این کشور درباره پوتین شد
گفتنی است، در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کیف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
دیرتر، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. زیرساخت های نظامی با سلاح های بسیار دقیق از کار می افتند. به گفته این وزارت دفاع روسیه، جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала