لمس کاپ جام جهانی فوتبال در یک مرکز خرید در قطر +ویدئو، عکس

© Photo / AS+Pلغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال
لغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
قطری‌ها کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ را در یک مرکز خرید برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشتند.
به گزارش اسپوتنیک، جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، بیست و دومین دوره‌ی جام جهانی فوتبال است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار می‌شود. در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است نشان داده می‌شود که کاپ جام جهانی این دوره از مسابقات برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
قطری‌ها کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ را ضمن محفوظ نگاه داشتن در یک مرکز خرید به نمایش گذاشتند تا علاقه‌مندان بتوانند با آن عکس یادگاری بگیرند. و برای خود خاطره بسازند. میزان حضور افراد در صف طولانی برای عکس گرفتن با کاپ جام جهانی نشان می‌دهد که بسیاری از فوتبال دوستان و حتی افراد معمولی حاضرند برای گرفتن عکس‌ سلفی یا دسته جمعی با کاپ جام جهانی ساعت‌ها منتظر بمانند. ویدئوی این اتفاق در فضای مجازی مورد توجه جمعی از کاربران به ویژه فوتبالی‌ها قرار گرفته است.
کاربران این اقدام را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند بدون شک این اتفاق موجب خوشحالی خیلی از فوتبال دوستان و حتی کسانی که تمایل دارند کاپ جام جهانی را از نزدیک ببینند شده است. جمعی از کاربران این تجربه را بسیار خوب عنوان می‌کنند و بر این باورند که هستند کسانی که بسیار شیفته فوتبال و در حسرت حضور در استادیوم برای دیدن رقابت تیم مورد علاقه‌شان و یا حتی تجربه این اتفاق می‌باشند. تعدادی از کاربران ایرانی به گرانی‌هایی که مدت‌هاست در ایران ادامه‌دار شده است اشاره می‌کنند و از بابت اینکه تماشا و حضور در قطر برای حضور در استادیوم و دیدن رقابت‌ها برای ایرانیان بسیار پرهزینه است ناراحت هستند و بسیار از شرایط حاکم در جامعه‌‌ی خود گلایه می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала