فرمانده نیروی هوافضای سپاه: می‌توانیم همزمان ۶۰ فروند پهپاد را از پایگاه زیرزمینی به پرواز در آوریم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران
امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: در پایگاه پهپادی زیرزمینی در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و هر هدف متخاصمی را مورد اصابت قرار دهیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه اظهار کرد: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست، محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.
In this photo released Friday, Jan. 8, 2021, by Sepahnews, the website of the Iranian Revolutionary Guard, missiles are displayed during an inauguration of a new military base in an undisclosed location in Persian Gulf in Iran. (Sepahnews via AP) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
رونمایی از پایگاه های جدید موشکی و پهپادی سپاه ایران + ویدئو
سردار حاجی‌زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند چندیست راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала