وزارت دفاع روسیه: رژیم کی یف دیگر بر کشور حکومت نمی کند، نازی ها در آنجا بیداد می کنند

© REUTERS / Gleb Garanichوزارت دفاع روسیه: رژیم کیف دیگر بر کشور حکومت نمی کند، نازی ها در آنجا بیداد می کنند
وزارت دفاع روسیه: رژیم کیف دیگر بر کشور حکومت نمی کند، نازی ها در آنجا بیداد می کنند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از حضور گسترده نازی ها در قالب نیروهای دولتی در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که گردان های ملی به اصطلاح دفاع سرزمینی در اکثر شهرهای اوکراین در حال اجرا هستند، اساساً آنها نازی ها و تروریست ها هستند. رژیم کی یف دیگر بر کشور حکومت نمی کند، نازی ها در آنجا بیداد می کنند.
پیش از این، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که نازی‌ها در اوکراین مانند تروریست‌ها عمل می‌کنند و سیستم های راکت انداز در کی یف و خارکیف قرار دادند. پوتین در نشست شورای امنیت ملی روسیه اظهار داشت: "نئونازی‌ها در حال استقرار سلاح‌های سنگین، از جمله سامانه‌های موشکی پرتاب چندگانه، درست در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ، از جمله کی یف و خارکف هستند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
پسکوف شرط روسیه برای نازی زدایی در اوکراین را اعلام کرد
آنها قصد دارند آتش حمله روسیه را از مناطق مسکونی پاسخ دهند. در واقع، آنها مانند تروریست‌ها در سراسر جهان عمل می‌کنند: پشت مردم پنهان می‌شوند به این امید که بعداً روسیه را مسئول تلفات غیرنظامیان بدانند." به گفته وی، به طور قابل توجهی مشخص است که همه اینها به دستور مشاوران غربی، در درجه اول "مستشاران آمریکایی" اتفاق می افتد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала