یک شرکت سوئدی رقیب برای خودروی تسلا عرضه کرد

© Photo / Tesla خودروی تسلا
خودروی تسلا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
برند سوئدی Polestar خودروی الکتریکی جدید Polestar O2 را عرضه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برند خودروسازی سوئدی Polestar که متعلق به شرکت مشهور "ولوو" است، کانسپت جدیدی برای خودروی برقی ارائه کرده است. به نوشته نشریه The Verge، این خودرو Polestar O2 نام گرفته است.
رقیب تسلا یک کانورتیبل دو نفره است. به گفته این شرکت، آنها نسبت های کلاسیک یک ماشین اسپورت را حفظ کردند و قدرت باتری 110 کیلووات ساعت تخمین زده می شود. توسعه دهندگان ویژگی های دیگر این خودرو را فاش نکردند، زیرا هنوز روی کانسپت (نطریه ساخت) آن کار می کنند. یکی از ویژگی های این خودرو یک کوادروکوپتر داخلی خواهد بود که از خودرو خارج می شود و می تواند از آن در حین رانندگی فیلم برداری کند.
رونمایی از محصول جدید کمپانی تسلا+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
رونمایی از محصول جدید کمپانی تسلا+ویدئو
بدون شک کوادروکوپتر وسیله ای برای خلق خاطرات و لحظات برای به اشتراک گذاشتن و ثبت تجربه ای است که هنگام نشستن در ماشین بدست می آورید. توماس اینگنلات، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: این دوربین می‌تواند هم عکس‌های هیجان‌انگیز و پویا و هم عکس‌هایی آرام از این ماشین بگیرد.
در ماه سپتامبر، شرکت بی ام و (BMW) خودروی الکتریکی خود را معرفی کرد. با این حال، مدل iX با قیمت 83.2 هزار دلار با واکنش های متفاوتی روبرو شد - این خودرو از نظر ظاهری ناجور نامیده شد، اما به دلیل قدرت و بهره وری انرژی آن مورد ستایش قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала