وزارت دفاع روسیه: وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه: وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است
وزارت دفاع روسیه: وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است که متأسفانه به سرعت رو به وخامت است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است که متأسفانه به سرعت رو به وخامت است. وزارت دفاع روسیه در ادامه افزود که بیش از 7.5 هزار شهروند خارجی در شهرهای اوکراین گروگان گرفته شده اند. ده ها هزار نفر از جمله اتباع خارجی توسط افراط گراهای اوکراینی به گروگان تبدیل شده و در واقع "سپر انسانی" هستند.
پوتین: ما هیچ نیت بدی نسبت به همسایگان خود نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
پوتین: ما هیچ نیت بدی نسبت به همسایگان خود نداریم
گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала