روسیه: گردان های ملی دفاع سرزمینی در اوکراین، از نازی ها و تروریست ها هستند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationروسیه: گردان های ملی دفاع سرزمینی در اوکراین، از نازی ها و تروریست ها هستند
روسیه: گردان های ملی دفاع سرزمینی در اوکراین، از نازی ها و تروریست ها هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که گردان های ملی به اصطلاح دفاع سرزمینی در اکثر شهرهای اوکراین در حال اجرا هستند، اساساً آنها نازی ها و تروریست ها هستند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وضعیت انسانی فاجعه باری در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است که متأسفانه به سرعت رو به وخامت است.
گردان های ملی به اصطلاح دفاع سرزمینی در اکثر شهرهای اوکراین در حال اجرا هستند، اساساً آنها نازی ها و تروریست ها هستند. وزارت دفاع روسیه در ادامه افزود که بیش از 7.5 هزار شهروند خارجی در شهرهای اوکراین گروگان گرفته شده اند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
پسکوف شرط روسیه برای نازی زدایی در اوکراین را اعلام کرد
از سوی دیگر، میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه در خصوص اخرین اوضاع در اوکراین گفت، وضعیت انسانی فاجعه بار در بیشتر مناطق اوکراین به سرعت رو به وخامت است و کی یف، خارکف، سومی، چرنیهف و ماریوپل با سخت ترین شرایط مواجه هستند.

رئیس مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه گفت: "در حال حاضر، یک وضعیت انسانی فاجعه بار در بیشتر مناطق اوکراین ایجاد شده است که متأسفانه به سرعت رو به وخامت است. سخت ترین وضعیت در کی یف، خارکف، سومی، چرنیهف و ماریوپل و همچنین در تعدادی از مناطق دیگر همچنان حفظ شده است. امروز شهرهای مذکور عملا با یک فاجعه انسانی رو به رو هستند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала