روانشناس مشهور سه تکنیک را برای مبارزه با اضطراب و استرس را شرح داد

CC0 / Pixabay / روانشناس مشهور سه تکنیک را برای مبارزه با اضطراب و استرس را شرح داد
روانشناس مشهور سه تکنیک را برای مبارزه با اضطراب و استرس را شرح داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
پل تیلور، روانشناس مشهور بریتانیایی، سه روش را نام برد که به وسیله آنها می توان بر اضطراب غلبه و آن را کنترل کرد. توصیه های او در نشریه Yahoo Life منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این متخصص گفت: هورمون استرس در هر دو موقعیت اضطراب واقعی و اضطراب خیالی تولید می شود. او از جمله تکنیکی را با استفاده از تمرینات بدنی توصیه کرد. "در طول جنگ یا فرار، ما هورمون های استرس را می سوزانیم. تیلور توضیح داد: 30 ثانیه فعالیت بدنی شدید - به عنوان مثال در جا دویدن - و سپس یک تا دو دقیقه تنفس آهسته می تواند در شرایط نگران کننده کمک کند.
تاب‌آوری بالا و میزان استرس متوسط در میان ایرانیان +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2022
تاب‌آوری بالا و میزان استرس متوسط در میان ایرانیان +عکس، ویدئو
برای کاهش طولانی مدت اضطراب، او توصیه کرد که کم کم خود را در معرض شرایط استرس زا قرار دهید، اما این کار را با استفاده از تکنیک قبلی کاهش استرس انجام دهید. تیلور همچنین اضافه کرد که تمرینات مشابه با یک پدیده اضطراب زا به مقابله با ترس های دیگر کمک می کند، زیرا واکنش بدن به موقعیت های مختلف استرس زا یکسان است. روش دیگری که می تواند به مبارزه طولانی مدت با استرس و اضطراب کمک کند، خود درمانی با آب سرد است. او پیشنهاد می‌کند پس از حمام کردن ، به مدت 30 ثانیه دوش آب سرد گرفته و سعی کنید با آرامش نفس بکشید، هرجند تغییر ناگهانی دما می‌تواند استرس جدی برای بدن باشد.
پیش از این، روپرت ساندرز، روانشناس، نحوه مقابله با استرس و اضطراب را توضیح داد. این متخصص توصیه می کند هر از گاهی از خواندن اخبار و شبکه های اجتماعی دوری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала