حرکات عجیب مدرس خنده برای آموزش خنده به شاگردان +ویدئو، عکس

© Fotolia / Drubig-photoبچه های خندان
بچه های خندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
کلاس خنده، کلاسی که بسیاری از کاربران وجود آن را باور ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک کلاس خنده که در آن فردی به عنوان مدرس با حرکات عجیب سعی بر خنداندن شاگردان و آموزش خندیدن اجباری را دارد، در فضای مجازی و شبکه اجتماعی منتشر شده است و با واکنش کاربران همراه شده است.
در این ویدئو مشاهده می‌شود مدرس در حال آموزش روشی برای خندیدن به شاگردان است. او پس از این‌که با دو دست خود به قفسه سینه‌اش کوبید، بالا و پایین پریده و وانمود به خندیدن کرد و ظاهرا حرکت غیرعادی او باعث خنده شاگردانش شد. این مدرس پس از این حرکت از شاگردانش می‌خواهد درسی که به آن‌ها داده است را اجرا کنند‌.
بسیاری از کاربران تلاش این مدرس را برای خنداندن شاگردانش مورد تمسخر قرار می‌دهند و وجود چنین کلاسی را قبول ندارند. بعضی از آن‌ها نیز بر این باورند همیشه عده‌ای هستند که از غفلت و ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند. آن‌ها از کمبود نیازهای درونی دیگران مانند خندیدن و شاد بودن برای خود کلاهی زیبا می‌بافند و بر سر مردم می‌گذارند. یکی از کاربران نوشته است که برای جامعه آسیب دیده و بحران زده خنده به اجبار نیز بسیار لازم است تا قسمتی از سم‌های ایجاد شده را از بین برد.
کاربری دیگر نیز با اشاره به تابلوی روشن پشت این مدرس بیان کرده است گمان می‌کند درس‌های آن‌ها علاوه بر بخش عملی دارای بخش تئوری نیز می‌باشد. جمعی از کاربران با اشاره به وجود پیج‌های مختلف مثبت اندیشی و خنده درمانی می‌گویند این ویدئو مضحک است و اصلا قابل مقایسه با افرادی که خنده درمانی می‌کنند نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала