Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

نژادپرستی حتی در قبال حیوانات!!!

© REUTERS / Thomas Peterگربه ها
گربه ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
نژاد پرستی نوین یا نئونازیسم در کشورهای غربی آنچنان شدت پیدا کرده که حتی حضور گربه های روسی در مسابقات را نیز منع می کنند.
اسپوتنیک - با اینکه یکی دو دهه است کارشناسان از ظهور نازیسم نوین در پوشش راست گرایی در اروپا اخطار می دهند اما اینکه این نژاد پرستی تا چه حد در میان شهروندان کشورهای غربی ریشه دوانده برای بسیاری قابل باور نبود.
گذشته از همه بحث هایی که درباره عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام می شود، چه له چه علیه، نکته قابل تامل در این ماجرا این است که چه قدر نژاد پرستی نوین یا همان نئونازیسم در کشورهای غربی شدت پیدا کرده که حتی حضور گربه های روسی در مسابقات را نیز منع می کنند.
اینکه کشورهای غربی بخواهند بر علیه دولت روسیه تحریم هایی وضع کنند، مساله ای قابل تصور است، اما اینکه به یک باره و آن هم طی چند روز مساله در حدی نژاد پرستانه نمود کند که از شهروندان معمولی روسی گرفته که در دیگر کشورها کار می کنند تا ورزشکاران و هنرمندان و رسانه ها و ... تحت تاثیر این رفتارهای نژاد پرستانه قرار بگیرند امری قابل تأمل می باشد که عمق این نژاد پرستی تا چه حد وجود دارد، و روسها تا چه قدر صبور بودند که وجود چنین جریان هایی را تحمل کرده اند؟
ما در منطقه خاورمیانه سالها است با این رفتار نژاد پرستانه کشورهای غربی دست و پنجه نرم می کنیم و می بینیم چگونه اینها هیچ اهمیتی به کشته شدن انسان ها در این منطقه نمی دهند، و در واقع می توان گفت دلیل اصلی نفرت ملت های منطقه از غربی ها و گسترش این نفرت هم به همین دلیل می باشد.
البته در منطقه خاورمیانه و آفریقا تحلیل های زیادی بر دلایل وجود این نفرت است که بیشتر آنها بر این مبنا بود که احتمالا اسرائیلی ها با بهره برداری از قدرت رسانه ای خود اسلام ستیزی را گسترش داده اند و کاری کرده اند که مسیحی های مطیع یهودی ها اقدام به کشتار مسلمانان نمایند.
اما اینکه این کشتار در قبال مردمانی که هر چه باشد مسیحی می باشند رخ دهد، یعنی برخی دست های پشت پرده وجود دارند که به دنبال کشتار انسان ها از هر نوع و نژاد هستند.
بر عکس تصور بسیاری اینکه در حال حاضر کشورهای غربی اقدام به ارسال تسلیحات و تروریست ها و مزدوران وابسته به چندین کشور به اوکراین می نمایند به این معنا نیست که آنها می خواهند این جریان خاتمه پیدا کند، بلکه به این معنا است که آنها می خواهند کشت و کشتار انسان ها، عموما مسیحی ها، در اوکراین بیشتر و بیشتر شود.
استفاده از تسلیحات ممنوع در منطقه دونباس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
نئونازی‌های اوکراینی در حال تدارک یک اقدام تحریک‌آمیز در ماریوپول
اگر واقعا آنها دلواپس مردم اوکراین بودند زمانی که می دیدند روسیه نیروهای خود را نزدیک مرزهای اوکراین جمع کرده کانال های دیپلماتیک را فعال می کردند و به دنبال راه حل برای ماجرا می گشتند.
به هر حال چیزی حدود دو ماه مانده به شروع عملیات ویژه روسیه این نیروها نزدیک مرزهای اوکراین جمع شده بودند و خود آمریکایی ها بارها اعلام می کردند که پیش بینی عملیاتی از طرف روسیه بر علیه اوکراین می کنند.
اگر واقعا دلواپس مردم اوکراین بودند چرا این کمک ها و تسلیحات را همان زمان ارسال نکردند؟
اصلا کلا اینکه ناتو در اوکراین حضور داشته باشد و موشک های خود را نزدیک مرزهای روسیه نصب کند چه نفعی برای مردم اوکراین و یا حتی اروپایی ها دارد؟
اگر اروپایی ها با روسیه می نشستند پای میز گفتگو و طرفین دلواپسی های امنیتی خود را روی میز گفتگو می گذاشتند و راهکاری برای رفع دلواپسی ها پیدا می کردند آیا به نفع حتی خود اروپایی ها نبود، اوکراینی ها که هیچ؟
البته آقای مکرون رئیس جمهوری فرانسه به روسیه رفت و با آقای پوتین صحبت کرد و با هم به توافقاتی رسیدند ولی آمریکا و انگلیس مخالف این توافقات بودند و تلاش های مکرون را نقش بر آب کردند و زلنسکی را وادار کردند که آنچه توافق شده بود را رد کند.
آیا اروپایی ها واقعا تصور می کنند امنیت اروپا و یا مردم اروپا برای آمریکایی ها که آنطرف آب هستند ذره ای ارزش دارد؟
آیا اروپایی ها تصور می کنند گسترش نژاد پرستی و نئونازیسم به نفع آنها می باشد؟
آیا واقعا باور می کنند تروریست های موجود در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و ... را به اوکراین بیاورند و آنها را مسلح کنند به نفع اروپا است؟
آیا واقعا مردم اوکراین خوشحال هستند که آقای زلنسکی برای کسب رضایت آمریکایی ها موجبات به وجود آمدن چنین شرایطی را فراهم کرد؟
همه کارشناسان متفق القول هستند که دیر یا زود روسیه به هدف خود در اوکراین می رسد و روسیه توان آن را دارد اگر به زبان خوش بشود که بهتر و اگر هم نشود با زبان تند و زور خود همه تروریست ها و نژادپرستان نئونازی را از مرزهای خود نابود ودور کند.
پوتین از افزایش امکانات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
پوتین: فدارسیون روسیه با نئونازیست ها می جنگد
رفتار نژاد پرستانه اروپایی ها بر علیه انسان ها و حتی حیوانات روسی الزام می دهد که روسیه مجبور باشد به هر وسیله ای شده از شهروندان خود که هیچ حتی از حیوانات روس هم در مقابل این نژاد پرست ها دفاع کند.
اگر رسانه های متنوع را رصد کنید و به تحلیل های کارشناسان سیاسی و نظامی که در رسانه های مختلف مشارکت دارند دقت کنید متوجه می شوید که همه باور دارند عملیات اصلی روسیه هنوز شروع نشده و هنوز روسیه از کمتر از یک چهارم امکاناتی که برای این عملیات فراهم کرده بود استفاده نکرده.
بحث تسلیحات پیشرفته و ویژه ای که روسیه در اختیار دارد وهنوز وارد میدان نکرده به کنار.
اکثر این کارشناس ها هم متفق القول هستند که دلیل این شکل ورود روسیه به عملیات این است که فرصتی برای غیر نظامیها فراهم کند تا از محل عملیات خارج شوند و بعد عملیات اصلی شروع خواهد شد و احتمالا روسیه کاری خواهد کرد که همه نئو نازی ها و تروریست های موجود در اوکراین کاملا نابود شوند و درس عبرتی شوند برای دیگر نئونازی ها و تروریست ها که متوجه شوند هر جایی جای بازی برای آنها نیست.
همه کارشناس ها از آنهایی که طرفدار روسیه هستند تا آنهایی که مخالف روسیه هستند متفق القول هستند که آقای پوتین فرمانده ای نیست که بی گدار به آب بزند و تا به حال حتی یک بار هم در یک مورد با شکست مواجه نشده و در این مورد هم قطعا روسیه پیروز میدان خواهد بود.
آنچه بدیهی است این می باشد آنهایی که زمینه به وجود آمدن این شرایط را فراهم کرده اند به هیچ وجه دوستدار مردم اوکراین نیستند بلکه دشمن مردم اوکراین هستند، حتی اگر بنا باشد آن فرد مقام ریاست جمهوری این کشور را داشته باشد.
قطعا آنها حساب های بانکی خود را پر کرده اند و منتظر هستند که بقیه حق حساب های خود را از آمریکایی ها دریافت کنند و بعد سر به زنگاه بروند جایی که برنامه ریزی کرده اند خوش بگذرانند.
سابقه همه متحدین آمریکا در تاریخ و در جهان نشان می دهد که همه شان بدون استثنا اینجوری هستند ومقامات فعلی اوکراینی که آتش بیار معرکه هستند تفاوتی با دیگر متحدین آمریکا ندارند، چند صباحی صبر کنید تا ببینید.
فقط باید نشست و دید دشمنان مردم اوکراین و سر سپرده های غرب تا چه حدی می خواهند پیش بروند و اگر عقلایی در اروپا هستند باید بنشینند فکر کنند به حال این نژادپرستان نوین که ظهور کرده اند می خواهند چه کار کنند.
هنوز قبض های آخر ماه مردم کشورهای غربی با قیمت های جدید دستشان نرسیده، چند روز صبر کنید که قبض ها دستشان برسد، آنوقت متوجه می شوند که حمایت آنها از نئو نازی ها چه قدر برایشان هزینه خواهد داشت.
کشورهای اروپایی علیرغم همه رفتارهای نژاد پرستانه خود بر علیه انسان ها و حیوان ها هنوز گاز و نفت و گندم و آهن و... روسیه را تحریم نکرده اند چون ظاهرا اینها خوب هستند ولی هیچ بعید نیست در واکنش به تحریم های آنها و رفتارهای نژاد پرستانه آنها صبح از خواب بیدار شوند و ببینند روسیه آنها را تحریم کرده و همه شهرهایشان در سرما یخ زده.
فراموش نکنید خرس روسی فعلا فقط غرش کرده وتازه چنگال هایش را نشان داده اند، هنوز نه چنگ زده و نه گاز گرفته.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала