آمادگی زلنسکی برای گفتگو با پوتین درباره همه چیز از جمله دونباس

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی زلنسکی برای گفتگو با پوتین درباره همه چیز از جمله دونباس
آمادگی زلنسکی برای گفتگو با پوتین درباره همه چیز از جمله دونباس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
زلنسکی آمادگی خود را برای گفتگو با پوتین در مورد همه چیز از جمله دونباس اعلام کرد تا درگیری تمام شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی گفت که آماده است با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره همه چیز از جمله دونباس، وضعیت آن و مشکلات زبان روسی در اوکراین گفتگو کند.
من آماده هستم تا در مورد همه موضوعات بحث کنم، آنها را عمیقاً می شناسم، همه مکان هایی که ما در مورد آنها صحبت می کنیم: در مورد اوکراین، در مورد مشکلات زبان روسی - من آن را نمی بینم - در مورد دونباس اشغال شده یا غیر اشغال شده، در مورد زلنسکی روز پنجشنبه در یک مطبوعات گفت: وضعیت دونباس، در مورد جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک در مورد آنچه در حال رخ دادن است... من می دانم این نقاط را کجا پیدا کنم تا نجنگم... فقط با ما مانند کشور دیگری صحبت نکنید. کنفرانسی که ویدئوی آن توسط دفتر رئیس جمهور اوکراین منتشر شده است.
در هفته های اخیر، تنش در دونباس تشدید شده است: کی یف بیشتر ارتش خود را در خط تماس متمرکز کرده است و به طور منظم جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را با استفاده از تجهیزات ممنوعه گلوله باران می کند. به دلیل تهدید تهاجم اوکراین، جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک تخلیه زنان، کودکان و افراد مسن را به مناطق روسیه آغاز کردند. بسیج عمومی اعلام شد. در این وضعیت، در 19 فوریه، رهبران جمهوری ها با درخواست به رسمیت شناختن استقلال خود به روسیه روی آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала