رئیس جمهور ونزوئلا: موجودیت سیستم سوئیفت در این دهه پایان خواهد یافت

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا
 نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد سیستم سوئیفت پس از این دهه دیگر وجود نخواهد داشت و کشورها به سیستم های پرداختی و ارزهای ملی دیجیتال خود روی خواهند آورد.
به گزارش اسپوتنیک، اول اکتبر، مقامات ونزوئلا ارز ملی دیجیتال - بولیوار دیجیتال - را برای کمک به احیای اقتصاد این کشور برقرار کردند. به گفته مادورو، پنج ماه بعد، می توان گفت که این اقدام بسیار موفقی بود.
مادورو گفت: "ما با بولیوار دیجیتال، همانطور که در قرن بیست و یکم لازم است باید به سمت یک اقتصاد دیجیتال 100٪ حرکت کنیم. ما به سیستم سوئیفت وابسته نیستیم و آنرا نداریم. با گذشت زمان و سیستم سوئیفت فرسوده خواهد شد. پس از این دهه، جهان از سیستم سوئیفت رها خواهد شد و مانند ونزوئلا عمل کرده و به تنهایی با فناوری‌ها و سیستم پولی خود توسعه می‌یابد. در مورد ما، این بولیوار دیجیتال است."
EU flag - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اتحادیه اروپا تصمیم گرفت ارتباط 7 بانک روسیه را با سوئیفت قطع کند
اتحادیه اروپا روز چهارشنبه تصمیم گرفت ارتباط هفت بانک روسی بانک های روسی و ت ب (VTB)، "روسیه"، اوتکریتیه (Otkritie)"، نوویکوم بانک (Novikombank) ، پروم سویازبانک(Promsvyazbank) ، سووکوم بانک (Sovcombank) وVEB.RF را با سیستم سوئیفت قطع کند. بانک "روسیه" اعلام کرد بانک های روسیه می توانند از سیستم انتقال پیام های مالی برای انتقال اطلاعات در داخل کشور استفاده کنند و کانال های دیگری برای انتقال داده ها به خارج از کشور دارند. طبق اعلام بانک مرکزی روسیه ، امروز حدود 340 کاربر به سیستم انتقال پیام های بانکی روسیه (SPFS) متصل هستند که 39 شرکت کننده خارجی از 9 کشور جهان را شامل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала