گریه و بی‌تابی هواداران بانوی بازیگر فیلم عنکبوت +ویدئو، عکس

© Fotolia / Peych_pاولین تماشای فیلم در سینما بعد از سالها ممنوعیت در عربستان
اولین تماشای فیلم در سینما بعد از سالها ممنوعیت در عربستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اشتراک
بی‌تابی طرفداران ساره بیات مورد انتقادات جمع زیادی از کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از ملاقات و دیدار هواداران ساره بیات، بانوی بازیگر ایرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که بی‌تابی و گریه غیرعادی جمعی از این طرفداران برای کاربران فضای مجازی سوال برانگیز شده و این موضوع مورد انتقاد آنان قرار گرفته است.
در اکران مردمی فیلم "عنکبوت" که در پردیس سینمایی چهار سو با حضور جمعی از بازیگران این فیلم برگزار شد، حضور ساره بیات در این مراسم با استقبال طرفدانش همراه شده و آن‌ها با دیدن این بازیگر با گریه و بی‌تابی علاقه‌ی خود را به وی نشان دادند اما این موضوع بازتاب زیادی در میان کاربران داشت.
بسیاری از کاربران بیان می‌کنند هرگز گریه و بی‌تابی هواداران ساره بیات را درک نمی‌کنند البته این کاربران به کم سن و سال بودن هواداران این بانوی بازیگر که غالبا دختران نوجوان و جوان بودند اشاره می‌کنند و تعدادی از این کاربران بیان می‌کنند اصلا این بازیگر تازه کار را نمی‌شناسند چه برسد به آن‌که بخواهند هوادارش باشند و یا برایش گریه کنند.
برخی از کاربران نیز با کنایه و خنده می‌گویند گویا این هواداران را از مدرسه برای اکران فیلم آورده‌اند و تمسخر می‌کنند که ممکن است گریه‌ی این هواداران برای ایجاد حواشی در فضای مجازی و بیشتر دیده شدن این بازیگر هماهنگ شده باشدکند . کاربری هم عنوان می‌‌کند اینجا جهان سوم است و همه به یک اندازه مقصرند پس به دنبال مجرم نباشیم که این افراد و حتی این نسل شخصیت‌پرستی می‌کنند چراکه این موضوع ریشه در گذشتگان ما دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала