خوشحالی کاربران از مجوز گرفتن خواننده پیشکسوت ایرانی +عکس، ویدئو

© Photo / Daria Zhigalinaکنسرت در شهر سن پترزبورگ
کنسرت در شهر سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اشتراک
جواد یساری در دولت ابراهیم رئیسی مجوز خوانندگی در یک فیلم را گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، اخباری مبنی بر صدور مجوز خوانندگی جواد یساری خواننده پاپ سنتی ایرانی با موجی از واکنش‌های کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در این‌ رابطه گفت: "‎جواد یساری به عنوان خواننده فیلم "قدغن" مجوز گرفت. قدغن" به تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش یک ملودرام اجتماعی مهیج است و داستانی واقع‌بینانه از مسائل روز جامعه را روایت می‌کند."
بسیاری از کاربران از دیدن این خبر به وجد آمدند و برای این اتفاق خدا را شکر می‌کنند. عده‌ای از این کاربران ضمن تشکر از دولت ابراهیم رئیسی در عمل کردن به وعده‌هایی که داده، خوش قول عنوان می‌کنند اما عده‌ای دیگر از گرانی‌ها همچنان گلایه‌مند هستند.
جمعی از کاربران با توجه به آواز خواندن جواد یساری در فیلم "قدغن" آرزو می‌کنند که ورود او به این فیلم برایش پر پول و با برکت باشد. برخی از کاربران هم با کنایه نسبت به وضعیت این خواننده واکنش نشان می‌دهند. این کاربران عنوان می‌کنند بعد از صد سال وی توانست مجوز بگیرد و این همچون نوش دارو پس از مرگ سهراب می‌باشد. و یا اینکه سر پیری و معرکه گیری گرفتن مجوز برای خوانندگی، که کاربرانی معتقدند ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است و برای جواد یساری آرزوی موفقیت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала