نگاه ناباورانه کاربران درباره اجرای طرح امحای خودروهای لوکس قاچاق در ایران +عکس، ویدئو

© Flickr / michieldijcksبازگشت شرکت خودروسازی "مرسدس بنز" به ایران
بازگشت شرکت خودروسازی مرسدس بنز به ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
خودروی‌های لوکس بی‌هویت امحا می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر امحا خودروهای لوکس قاچاق به دلیل بی‌هویتی و عدم پذیرش آن‌ها توسط کشورهای همجوار ایران موضوع مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
علی مویدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک برنامه تلویزیونی با‌ اشاره به دستور ویژه رئیس‌جمهور برای از بین بردن کالاهای لوکس قاچاق، گفت: "خودروهای قاچاق را هر کاری کردیم کشورهای همجوار نخریدند زیرا کالاهای مکشوفه دارای اسناد مثبته نیست و لذا این کالاهای قاچاق امکان صادرات ندارند. کشورهای همجوار بدون تشریفات گمرکی و استاندارد این کالاها را نمی‌خرند و لذا باید آن‌ها را امحا کنیم.
بسیاری از کاربران با شنیدن این خبر بیان می‌کنند که شک دارند این خودروها امحا شوند آن‌ها بر این باورند خودروهای لوکس را با درصدی پایین‌تر از قیمت اصلی به سرمایه‌داران ایرانی می‌فروشند. برخی از کاربران نیز به لحن طنزآمیز می‌گویند حاضرند آن خودروها را سوار شوند و از امحا آن صرف نظر شود اما عده‌ای بر این عقیده‌اند هزینه‌های یک خودروی لوکس در حال حاضر در ایران بسیار بالاست. کاربری چراغ یک بنز یا بی ام و را در حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرد و عنوان کرد با این حساب خود این خودروها باید قیمتی در حدود حداقل ۱۰ میلیارد را دارا باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала