مسلح کردن نازی‌ها برای مقابله با روسیه

© Sputnik / Vladimir Trefilovبشار جعفری، معاون وزیر خارجه سوریه
بشار جعفری، معاون وزیر خارجه سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
وزارت خارجه سوریه: غرب آماده است نازی ها را در صورت مخالفت آنها با روسیه مسلح کند.
به گزارش اسپوتنیک، بشار جعفری، معاون وزیر خارجه سوریه اظهار داشت که غرب از مسلح کردن نازی‌های جدید در اوکراین که همان پرچم‌هایی را بلند می کنند که آلمان نازی برافراشته بود و تمام اروپا را نابود کرد، دریغ نخواهد ورزید و اگر شیطان هم علیه روسیه به پا خیزد، از مسلح کردن شیطان هم دریغ نخواهد ورزید.
75 وی در ادامه افزود: "سال از پیروزی بر فاشیسم می گذرد. پس از گذشت سال‌ها، کشورها و کسانی ظاهر شدند که آمادگی خود برای حمایت از نازی‌های جدید در اوکراین را اعلام کردند و همان پرچمهایی را برافراشتند که شبح اروپا به حساب می‌آمدند. اما آنها از حمایت این کشورها و حمایت سرویس های ویژه فقط به دلیل مخالفت با روسیه برخوردار شدند. غرب برای کسب منافع خود حتی حاضر است شیطان را هم مسلح کند.
حمایت از نازی ها در اوکراین امروز اتفاق می افتد و این درحالی است که غرب به همراه روسیه چندین دهه پیش با این تهدید مشترک مبارزه کرد. اما اگر آنها متحدان واقعی در آن جنگ بودند، امروز از نازی های جدید حمایت نمی کردند. از این رو جای تعجب نیست و این احتمال را نمی توان نادیده گرفت که تروریست های داعش (ممنوعه در روسیه) به اوکراین اعزام نشوند».
گفتنی است، در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کیف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
دیرتر، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. زیرساخت های نظامی با سلاح های بسیار دقیق از کار می افتند. به گفته این وزارت دفاع روسیه، جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала