پوتین: با این شرایط به عملیات نظامی خود در اوکراین پایان می‌دهیم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: با این شرایط به عملیات نظامی خود در اوکراین پایان می‌دهیم
پوتین: با این شرایط به عملیات نظامی خود در اوکراین پایان می‌دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که که اوکراین باید جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک را به رسمیت بشناسد، بعد عملیات نظامی متوقف خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگو با همتای ونزویلایی خود اظهار داشته است که در صورتی که کی‌یف از غیرنظامیان در دنبس محافظت می کند و جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک را به رسمیت بشناسد و حاکمیت روسیه را بر کریمه را تائید کند، عملیات نظامی تمام می‌شود.
ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد که هدف روسیه از این عملیات، غیرنظامی سازی اوکراین است.
درعین حال رئیس جمهور ونزوئلا در گفت و گو با رئیس جمهور روسیه، کارکردهای بی ثبات کننده امریکا و ناتو عامل این امر است و وی از گام های قاطع روسیه در اوکراین پشتیبانی قوی کرد.
سرویس‌های اطلاعاتی ناتو پشت جعلیات ضد روسی درباره عملیات روسیه در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
سرویس‌های اطلاعاتی ناتو پشت جعلیات ضد روسی درباره عملیات روسیه در اوکراین هستند
شایان ذکر است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала