وزارت دفاع روسیه: حمله به بخش هایی از کی یف برای سرکوب حملات اطلاعاتی علیه روسیه

© REUTERS / Gleb Garanichوزارت دفاع روسیه: حمله به بخش هایی از کی یف برای سرکوب حملات اطلاعاتی علیه روسیه
وزارت دفاع روسیه: حمله به بخش هایی از کی یف برای سرکوب حملات اطلاعاتی علیه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: برای سرکوب حملات اطلاعاتی علیه روسیه، تسلیحات با دقت بالا به تأسیسات فناوری سرویس امنیتی اوکراین و ۷۲ مرکز اصلی شناسایی علائم تماس ارتباطات رادیویی در کی یف مورد اصابت قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه در مورد برنامه ریزی برای حمله با سلاح های دقیق به تعدادی از تأسیسات نظامی در کی یف، که از آنجا حملات اطلاعاتی به روسیه انجام می شود، هشدار داد و از ساکنان خواست خانه های خود را ترک کنند.
به ساکنان خانه های همسایه هشدار داده شده است که ارتش روسیه به بخش هایی در کی یف حمله خواهد کرد، که حملات اطلاعاتی به فدراسیون روسیه از آنجا انجام می شود.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور سرکوب حملات اطلاعاتی علیه روسیه، تأسیسات فناوری سرویس امنیتی اوکراین و هفتاد و دومین مرکز اصلی شناسایی علائم تماس در ارتباطات رادیویی در کی یف با سلاح‌های بسیار دقیق مورد اصابت قرار خواهند گرفت.
شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند
در بیانیه وزارت دفاع فدراسیون روسیه آمده است: ما از شهروندان اوکراینی که توسط ناسیونالیست‌های اوکراینی جذب شده‌اند می‌خواهیم علیه روسیه اقدامات تحریک‌آمیز انجام ندهند و همچنین از ساکنان کی یف که در نزدیکی مناطق حساس زندگی می‌کنند، می‌خواهیم خانه‌های خود را ترک کنند.
در این پیام گفته شده، که حملات اطلاعاتی به روسیه توسط ۷۲ مرکز اصلی اطلاعات و عملیات روانی نیروهای مسلح اوکراین به همراه واحدهای عملیات سایبری سرویس امنیت اوکراین با استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و امکانات ارتباطی در کی یف انجام می شود. با شروع عملیات نظامی ویژه، تعداد حملات اطلاعاتی به نهادهای دولتی مختلف فدراسیون روسیه چندین برابر افزایش یافته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تماس‌های مستمری با شهروندان روسی با تهدید حذف فیزیکی و همچنین در مورد مدارس، معدن، مهدکودک‌ها، ایستگاه‌های قطار و سایر تأسیسات زیرساخت اجتماعی برقرار می‌شود.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала