ماجرای فیلم نوزاد رها شده در بیابان‌های اصفهان +ویدئو، عکس

© Fotolia / Massimhokutoنوزاد
نوزاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
ویدئویی از پیدا شدن نوزاد رها شده در بیابانی در اطراف اصفهان با واکنش منفی کاربران‌ فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از نوزادی چند روزه در آعوش چند پرستار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که تعجب کاربران را برانگیخت. در کپشن پست‌هایی که مربوط به این ویدئو نوشته و منتشر شده، از پیدا شدن این نوزاد در بیابان‌های اطراف اصفهان توسط یک راننده کامیون خبر می‌دهد.
گفته می‌شود چند روز پیش راننده کامیونی به خاطر خرابی ماشینش در جاده اصفهان به تهران در شانه خاکی توقف کرد و همزمان با تعمیر ایراد موتور کامیون ناگهان صدای گریه‌های کودکی را شنید. سپس با نگرانی و کنجکاوی به اطراف نگریست دورتادورش بیابان بود و هیچ اثری از یک خانواده یا خانه‌ای دیده نمی‌شد اما گریه‌های کودکانه قطع نمی‌شدند و راننده برای یافتن کودک گریان داخل بیابان شد و پس از چند قدم پشت بوته‌ها نوزادی را دید که داخل قنداقی پیچیده شده و در آنجا رها شده است. گفته می‌شود این نوزاد به پلیس اطلاع داده شد و نوزاد رها شده بلافاصله به مرکز پزشکی انتقال یافت و در آنجا کادر دلسوز با سرنگ مخصوص به وی شیر خوراندند و پس از ساعت‌ها گریه این نوزاد آرام شد.
محمد گلبان، رئیس بیمارستان حضرت محمد میمه در این‌باره گفت: "این فیلم مربوط به تابستان سال ۱۳۹۵ است که یک راننده کامیون، نوزاد رها شده در بیابان‌های اطراف شهر میمه را پیدا و سریعا به بیمارستان حضرت محمد میمه منتقل می‌کند وپس از انتقال نوزاد به بیمارستان و اقدامات اولیه احیا، این نوزاد به مراجع قضایی تحویل داده و در نهایت به بهزیستی استان اصفهان منتقل شد."
وی همچنین عنوان کرد: "هم اکنون نوزادی که در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شود، ۵ سال سن دارد."
کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان می‌دهد و عنوان می‌کنند اگر راننده کامیون اتفاقی این نوزاد رها شده را پیدا نمی‌کرد لقمه حیوانات وحشی در بیابان می‌شد. بسیاری از کاربران علت این اتفاقات را مشکلات معیشتی و سخت می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала