دردسرهای صدای مردانه نماینده زن شورای شهر در ایران +ویدئو

© AP Photo / Hasan Jamaliشورای زنان بدون حضور حتی یک زن در عربستان سعودی
شورای زنان بدون حضور حتی یک زن در عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اشتراک
بانو بتول کیانی با صدای کاملا مردانه از خاطرات دوران خدمتش می‌گوید.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از صحبت کردن خانم بتول کیانی، نماینده پیشین شورای شهر فیروزکوه در فضای مجازی منتشر شده است که صدای بم و مردانه‌ی او واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه داشته است.
در این ویدئو بانوی خنده‌رو، بتول کیانی از خاطرات دوران خدمتش در شورای اسلامی شهر فیروزکوه می‌گوید. وی در یکی از خاطرات خود درباره سرویس بهداشتی زنانه و مشکل‌ساز شدن صدای مردانه‌اش را تعریف می‌کند که این خاطره مورد توجه جمع زیادی از کاربران قرار گرفته و درباره‌ی این اتفاق نظرات گوناگونی را عنوان می‌کنند.
کاربری با لحن شوخی بیان کرد صدای این زن آنقدر مردانه است که باید در معرکه‌گیری به کار گرفته شود. تعدادی از کاربرانی می‌گویند تا نیمه‌ی این ویدئو گمان می‌کردند کلیپ صداگذاری شده است اما بعد از شنیدن چند دقیقه‌ای از این ویدئو متوجه شده‌اند که صداگذاری در کار نیست. عده‌ای از کاربران نیز صدای این بانو را به صدای داریوش اقبالی، خواننده لس‌آنجلسی شبیه می‌دانند و اما برخی از این کاربران وی را به ترنس بودن متهم می‌کنند. کاربری در بیان نظر خود دلیل صدای بم بانوان را به علت یک بیماری گرفتگی تارهای صوتی یا اختلالات هورمونی عنوان می‌کنند و معتقدند وجود این اختلال‌ها در دنیای تکنولوژی و غذاهای مصنوعی دور از انتظار نیست. کاربرانی نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و ماجرای تصاویر فتوشاپی هالک ایرانی را مطرح می‌کنند و از این خانم تقاضا دارند با داد و فریاد و صددای مردانه‌اش سجاد غریبی را متقاعد کند که به ایران برگردد و بیشتر از این ماجرا درست نکند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала