جهرمی از دستور ویژه رئیس‌جمهور ایران برای حل مشکل ایرانیان مقیم اوکراین خبر داد

© IRNAعلی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اشتراک
سخنگوی دولت ایران گفت: رئیس‌جمهور بر حمایت از ایرانیان ساکن اوکراین به خصوص دانشجویان تأکید کرد و دستور داد، وزارت امور خارجه با رایزنی جدی تا حل مشکل پیگیر باشد.
به گزارش اسپوتنسک به نقل از نقل از صدا و سیما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ایران با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه این کشور در هیئت دولت ایران گفت: رئیس‌جمهور بر حمایت از ایرانیان ساکن اوکراین به خصوص دانشجویان تأکید کرد و دستور داد، وزارت امور خارجه با رایزنی جدی تا حل مشکل پیگیر باشد.
وی همچنین به گزارش وزیر نفت در جلسه هیئت دولت اشاره کرد و افزود: به حمدالله از پیک مصرف گاز عبور کردیم و تمام محدودیت‌ها برای صنایع در حوزه مصرف گاز برداشته شده است.
سخنگوی دولت ایران گفت: رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از مدیریت مناسب وزارتخانه‌های نفت و نیرو، عدم قطعی گاز در کشور را از نتایج آن دانست.
 وزارت امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
گزارش و تحلیل
درخواست تسهیل در انتقال ایرانیان مقیم اوکراین
بهادری جهرمی از گزارش وزیر اقتصاد در خصوص تسهیل سیاست صدور مجوز کسب و کار گفت و افزود: برخی از وزارتخانه‌ها مثل وزارت کار، میراث فرهنگی که در بحث صدور مجوز پیشرو بودند، گزارشی ارائه کردند و رئیس‌جمهور بر سهولت صدور مجوزها برای تحقق شعار سال تأکید جدی داشتند.
سخنگوی دولت ایران از رفع ایرادات لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری سرخس، دوغارون و مازندران خبر داد و گفت: دولت با ارائه سه لایحه مجزا برای ایجاد مناطق آزاد تجاری در این سه منطقه موافقت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала