اتفاق خنده‌دار در جهت‌یابی و مسیر نامشخص دو ماراتن کیش +عکس، ویدئو

© Fotolia / Head78دو ماراتن 200 روزه از مسکو به پکن
دو ماراتن 200 روزه از مسکو به پکن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
اشتراک
ویدئویی از ناهماهنگی حیر‌ت‌انگیز در برگزاری مسابقات ماراتن کیش با واکنش‌های تمسخرآمیز کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در مسابقات ماراتن کشوری در جزیره کیش در ایران اتفاق عجیبی از گم شدن مسیر اصلی رخ داد و در این راستا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد دونده‌ها با گم کردن مسیر، ۳ جهت مختلف را برای ادامه مسابقه پیش گرفتند.
پیام دیباج، مسئول برگزاری این مسابقات در این خصوص اظهار کرد: "این ماجرا و شکل وایرال شدن آن در فضای مجازی به نظر یک شیطنت از سوی دشمنان ما برای زیر سوال بردن نظم مسابقات است. در این مراسم اتفاق ویژه و کم نظیری رخ داد و ۴۲ کیلومتر مسیر مسابقه بود ولی به خاطر اتفاقاتی که در ۵ متر نخست رخ داد کل آن را زیر سوال می‌برند در حالی که مسابقات به خوبی به پایان رسید و نظم خوبی هم داشت و دلیل این اقدام را شیطنت می‌دانم و دو نفر که سعی داشتند بقیه دونده‌ها را منحرف کنند دست به این اقدام زده تا نظم مسابقه را زیر سوال ببرند و وایرال شدن ماجرا در فضای مجازی هم این فرضیه را تقویت می‌کند. این نگاه بدبینانه است و نگاه خوشبینانه آن هم می‌شود بی‌توجهی برخی شرکت‌کنندگان. مسیر اصلی مسابقه مشخص بود و اطلاع‌رسانی هم شده بود و همه می‌دانستند باید مسیر مستقیم و سنگفرش را بروند ولی دو نفر سعی داشتند جمعیت را به چپ و راست منحرف کنند."
مسئول برگزاری مسابقه در ادامه عنوان کرد: "ما در این مسابقه اتفاقات بزرگ و کم نظیری داشتیم. دو کیلومتر از مسابقه برخلاف مسیر شهری بود و پلیس راهور یک خیابان و میدان را برای ما بست و این همکاری پلیس برای مسابقات اتفاق کم نظیری بود و یا اینکه ما دو عزیز ویلچرنشین داشتیم که کل مسابقه را روی ویلچر انجام دادند و جا داشت به جای وایرال شدن آن موضوع بی‌اهمیت، این موارد مورد توجه قرار بگیرد."
بسیاری از کاربران با لحن کنایه و طنز‌آمیز عنوان می‌کنند با این ویدئو کاملا مشخص شد که ایران صلاحیت میزبانی المپیک را دارد. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که دلیل اینکه اخیرا ایرانی‌ها در سطح جهانی پشت سر‌هم آبروریزی به بار می‌آورند مشخص نیست، از یک طرف هالک ایرانی فیک و ماجراهایش از یک طرف هم بی‌نظمی چنین مسابقات در ایران که جای تاسف دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала