وزارت دفاع روسیه: اخبار جعلی در خصوص عملیات ویژه روسیه در اوکراین بشدت افزایش یافته است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه به افزایش خبرهای جعلی از موفقیت عملیات غیرنظامی کردن اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛ از آنجایی که نیروهای مسلح روسیه با موفقیت ماموریت‌های نظامی خود را طی یک عملیات نظامی ویژه انجام می‌دهند، ما شاهد افزایش تعداد خبرهای جعلی‌ هیستریک و اطلاعات نادرست آشکاری هستیم که توسط "نیروهای ذخیره اوکراین" در شبکه‌های اجتماعی منتشر می شوند، هستیم.
گفتنی است که روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: شرایط نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس از روسیه در خواست کمک کردند.
رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده دولت حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
همچنین وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. در ادامه اشاره کرده که زیر ساخت‌های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه‌های نظامی، هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین با سلاح‌های با دقت بالا از کار افتاده‌اند. این وزارتخانه تصریح کرد که هیچ چیز غیرنظامیان را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала