وزارت دفاع روسیه از توزیع بی رویه تسلیحات توسط کی یف به مردم خبر داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه از توزیع بی رویه تسلیحات توسط کی یف به مردم خبر داد
وزارت دفاع روسیه از توزیع بی رویه تسلیحات توسط کی یف به مردم خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: مقامات اوکراینی به طور گسترده و غیرقابل کنترل سلاح های سبک را بین مردم توزیع می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه گفت که رژیم کی یف به طور گسترده و غیرقابل کنترل سلاح را بین ساکنان شهرک‌های اوکراینی توزیع می‌کند، درگیری غیرنظامیان اوکراین توسط ناسیونالیست‌ها در خصومت‌ها ناگزیر منجر به حوادث و تلفات خواهد شد.
کوناشنکوف گفت: "رژیم ملی‌گرای کی یف به‌طور گسترده و غیرقابل کنترل سلاح‌های سبک خودکار، نارنجک‌انداز و مهمات را بین ساکنان شهرک‌های اوکراین توزیع می‌کند.
به گفته وی، "مشارکت ملی گرایان از جمعیت غیرنظامی اوکراین در خصومت ها ناگزیر منجر به تصادفات و قربانیان خواهد شد."
کوناشنکوف افزود: ما از مردم اوکراین می خواهیم که هوشیار باشند، تسلیم این تحریکات رژیم کی یف نشوند و خود و عزیزانشان را در معرض رنج بی مورد قرار ندهند.
در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کی یف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. پوتین در یک سخنرانی تلویزیونی به همشهریان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کردند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم در اوکراین خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала