زندگی غم انگیز خانواده‌ چهار نفره در گودال سیمانی +ویدئو

© Photo / PUBLIC DOMAINبی خانمان کارتن خواب
بی خانمان کارتن خواب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
وضعیت غم انگیز زندگی یک خانواده‌ ایرانی در گودال سیمانی بسیار کوچک کاربران را متاثر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه و متاثرکننده از زندگی چندین ماهه یک خانواده چهار نفره در گودالی سیمانی در یکی از استان‌های شمالی ایران در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌ها و بازتاب زیادی را به همراه داشته است.
ویدئوی این ماجرا را یک جوان ضبط کرده است و در آن توضیح می‌دهد که در استان مازندران ورودی شهر نکا، اعضای یک خانواده چهار نفره آقا و خانم، یک بچه ۹ ساله و یک بچه ۵ ساله حدود ۴ ماه است که در داخل گودال سیمانی و با شرایط بسیار ناراحت‌کننده‌ای زندگی می‌کنند. این ویدئو مربوط به یک ماه پیش می‌باشد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و در این مدت موضوع مورد بحث کاربران شده است.
بسیاری از کاربران به وعده‌های مسئولین دولتی ایران اشاره کرده و آنان را به ایجاد نارضایتی در میان مردم محکوم می‌کنند. کاربرانی عنوان می‌کنند با کار کردن و گرانی نمی‌توان خانه داشت اما برخی از کاربران نظر متفاوتی دارند و معتقدند ایرانی‌ها عادت دارند مشکلاتشان را به گردن دیگران به ویژه دولت بیاندازند و در این‌باره باید گفت اگر نمی‌توان خانه‌دار شد اما می‌توان برای بهتر شدن زندگی تلاش کرد. گروهی از کاربران هم معتقدند با این شرایط بهترین کار راه‌اندازی کمپین برای کمک به این خانواده می‌باشد تا پدر خانواده بتواند در شرایطی بهتر برای موقعیتی مناسب‌تر و پیدا کردن کار اقدام کند و از این وضعیت رها شوند که غالب کاربران با این موضوع اعلام موافقت می‌کنند و از خیرین نیز تقاضا دارند به این خانواده کمک کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала