بایدن: آغازجنگ جهانی سوم تنها جایگزین در مقابل تحریم روسیه است

© AFP 2023 / Drew Angerer/Getty Imagesجو بایدن، رئیس جمهور امریکا
جو بایدن، رئیس جمهور امریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده گفت که تحریم های ضد روسیه به "بزرگترین محدودیت ها در تاریخ" تبدیل شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایالات متحده گفت که تحریم های ضد روسیه به "بزرگترین محدودیت ها در تاریخ" تبدیل شده اند. به گفته وی، مسکو بهای اقدامات خود را "هم در کوتاه مدت و هم هم در بلندمدت" پرداخت خواهد کرد.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، مدعی شد که آغاز "جنگ جهانی سوم" می توانست تنها جایگزین تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین بشود.
بایدن در مصاحبه با برایان کوئن بلاگر یوتیوب گفت: "دو راه وجود داشت: یا باید جنگ جهانی سوم شروع شود، یعنی کاملا وارد جنگ با روسیه شویم، یا باید کاری به انجام برسد تا کشوری که خلاف قوانین بین‌المللی عمل می‌کند، بهای اقداماتش را بپردازد".
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
متن پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خطاب به شهروندان کشور در رابطه با عملیات نظامی دونباس
رئیس جمهور ایالات متحده گفت که تحریم های معرفی شده به "بزرگترین محدودیت ها در تاریخ" تبدیل شده اند. مسکو بهای اقدامات خود را "هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت" پرداخت خواهد کرد.
بایدن تصمیم مربوط به استقرار نیروهای آمریکایی در اروپا را تایید کرد. رهبر آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که درهای ناتو به روی کشورهای اروپایی که ارزش‌های این پیمان را درک می کنند باز خواهد بود.
گفتنی است که صبح روز 24 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، عملیات نظامی ویژه ای را برای محافظت از دونباس اعلام کرد. وی تاکید کرد که نمی توان بدون دلسوزی به آنچه در این منطقه می گذرد نگاه کرد. پوتین در عین حال خاطرنشان کرد که ما قصد اشغال نظامی اوکراین را نداریم.
در وزارت دفاع روسیه همچنین تاکید کردند که زیرساخت‌های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی و فرودگاه‌های اوکراین با سلاح‌هایی با دقت بالا از کار افتاده است. جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала