زیست شناسان مزایای ترک قند را اعلام کردند

CC BY-SA 4.0 / G.steph.rocket / Mediterranean diet foods (cropped photo)Блюда традиционной средиземноморской диеты
Блюда традиционной средиземноморской диеты - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
زیست شناسان خواستار کاهش میزان قند مصرفی شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Eat This, Not That! (این را بخورید، نه آن را!)، دانشمندان پزشکان تعریف کردند که چگونه ترک قند برای یک ماه می تواند زندگی شما را تغییر دهد و می گویند بزرگترین مشکل اضافه شدن شکر به نوشیدنی ها از جمله نوشابه های گاز دار، تنقلات و دسرها است.
اگرچه چنین افزودنی هایی غذا را خوشمزه تر می کند، اما مصرف بیش از حد آن عواقب ناگواری را به همراه خواهد داشت، به عنوان مثال، دیابت یا بیماری کبد چرب.
چه نوشیدنی هایی کاهنده قند خون هستند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
چه نوشیدنی هایی کاهنده قند خون هستند؟
دانشمندان آزمایشی را انجام دادند که طی آن از شرکت کنندگان خواسته شد تا تغییرات بدن خود را پس از حذف غذاهای حاوی قند اضافه شده از رژیم غذایی ثبت کنند. به گفته متخصصان، حذف قند به کاهش خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و آرتریت کمک می کند.
آلیسون تالمن متخصص تغذیه توضیح داد، همچنین حذف قند از غذاها خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش و انرژی انسان را افزایش می دهد. این پزشک تصریح کرد: ترک قند به مدت یک ماه می تواند برای سلامت دستگاه گوارش مفید باشد. تالمن افزود: "افرادی که به طور منظم نوشابه های شیرین می نوشند، بیشتر در معرض خطر پوسیدگی دندان هستند."
مصرف بیشتر قند با افسردگی نیز مرتبط است. بنابراین، کاهش میزان قند مصرفی می تواند خلق و خو را بهبود بخشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала