اطلاعیه سفارت ایران در رومانی در خصوص انتقال شهروندان ایرانی از اوکراین به رومانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سفارت ایران
سفارت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی در اطلاعیه ای، راه‌های ورود شهروندان ایرانی از اوکراین به رومانی را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی در ‌اطلاعیه شماره 3 به اطلاع شهروندان ایرانی مقیم اوکراین می‌رساند، هموطنان محترم می‌توانند از طریق دو مسیر به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد خاک رومانی شوند:
1-‌مسیر اول از کشور مولداوی ( اوکراین – مولداوی – رومانی)
هموطنان محترم می‌توانند از گذرگاه‌های مرزی اوکراین وارد کشور مولداوی شوند. پس از ورود به مولداوی از نمایندگی‌های کنسولی رومانی در شهرهای کیشینو Chisinau- چرنائوتس Cernauti-کاهول Cahul- بالتس Balti روادید رومانی دریافت نمایند.
‌ملاحظه:
-بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، پلیس مرزی کشور مولداوی در گذرگاه مرزی اوکراین – مولداوی جهت ورود به این کشور روادید عبور صادر می‌کند.
-وزارت امور خارجه رومانی اعلام نموده است که از طریق کنسولگری های خود در کشور مولداوی روادید عبور صادر می نماید.
‌2-مسیر دوم: گذرگاه مرزی اوکراین – رومانی
هموطنان می‌توانند از گذرگاه های مرزی اوکراین – رومانی در منطقه مرزی(Sighetu Marmatiei) از نقاط مرزی (Siret )- ( Halmeu)- (Sighetu Marmatiei) روادید ورود به رومانی را از پلیس مرزی این کشور دریافت نمایند.
‌ملاحظه:
-هموطنان پس از ورود به رومانی می توانند بلیط هوایی از شهرهای کلوژ – کنستانزا – بخارست به سمت شهر استانبول ترکیه تهیه نمایند.
‌-بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد امام علی( ع) در بخارست، این بنیاد آمادگی خود را جهت مساعدت های لازم جهت اسکان موقت آن دسته از هموطنانی که مشکل اسکان در رومانی دارند اعلام داشته است.
‌در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی و یا حمایت لازم با شماره تلفن‌های اضطراری زیر تماس حاصل نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала