گزارشی از ستاد حمایت از ایرانیان در لهستان در خصوص وقایع اوکراین

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / گزارشی از ستاد حمایت از ایرانیان در لهستان در خصوص وقایع اوکراین
گزارشی از ستاد حمایت از ایرانیان در لهستان در خصوص وقایع اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
روابط عمومی وزارت امور خارجه اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لهستان را به شرح زیر منتشر کرد:سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو در اولین روز از وقوع بحران و اعلام وضعیت اضطراری در اوکراین با هدف کمک به هموطنان ساکن در این کشور، اقدام به تشکیل ستاد حمایت از ایرانیان نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، ستاد حمایت از ایرانیان در لهستان با هدف تسهیل ورود هموطنان به لهستان و بازگشت آنان به کشورمان مکاتباتی را با وزارت خارجه محل انجام داده است که جهت اطلاع هموطنان عزیز به موارد ذیل اشاره میشود.
1 - براساس اعلام وزارت کشور کلیه مبادی ورودی به لهستان ( 8 نقطه مرزی) به روی اتباع اوکراینی و غیراوکراینی جهت ورود باز میباشد.
2 - اتباع خارجی نیاز به روادید لهستان نداشته و صرفاً با داشتن گذرنامه معتبر و اقامت قانونی در اوکراین میتوانند به مدت 15 روز در لهستان حضور داشته باشند.
3 - براساس اعلام وزارت کشور لهستان گواهی واکسن و PCR جهت ورود مورد نیاز نمیباشد.
4- اتباع خارجی میتوانند همراه با خودروهای خود با داشتن مدارک معتبر وارد لهستان شوند.
5 - براساس اعلام اداره مرزبانی، در مبادی ورودی اماکن محدودی جهت پذیرایی مختصر و حتی در صورت لزوم اقامت یک شب در نظر گرفته شده است.
6 - سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو در حال هماهنگی با طرف لهستانی جهت اخذ مجوز پرواز مستقیم برای انتقال هموطنان از ورشو به تهران میباشد.
7 - اطلاعات کامل مربوط به اتباع خارجی جهت ورود به لهستان در لینک زیر قابل مشاهده میباشد:
https://poland.mfa.gov.ir/files/poland/newspics/1775776391_140012061246.pdf

8- همکاران ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو به صورت 24 ساعته با شماره تماس0048502780631 پاسخگوی هموطنان عزیز میباشد. ضمناً یک گروه تلگرامی با شماره مذکور نیز فعال گردیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала