واکنش‌ کاربران به گزارش خبرنگاری که به شش زبان دنیا مسلط است +ویدئو

© Depositphotos.com / Macorخبرنگار
خبرنگار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
فیلیپ کراوتر خبرنگار آسوشیتدپر اخبار اوکراین را به شش زبان زنده دنیا پوشش داد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از خبرنگار آسوشیتدپرس که با حرف زدن به شش زبان زنده دنیا اخبار اوکراین را در شش شبکه تلویزیونی جهان پوشش داده است مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
فیلیپ کراوتر، خبرنگار آسوشیتدپرس در کی‌یف اخبار اوکراین را برای شش شبکه با زبان‌های متفاوت برای شبکه نیوزنیشنز به زبان اینگلیسی و شبکه آرتی‌ال لوگزامبورگی و شبکه دويچه وله نیز به زبان اسپانیایی، وی او اِی نیز به پرتغالی، ال‌سی‌آی فرانسوی و سرواس ناخریچتن نیز به زبان آلمانی پوشش داد و این ویدئو گزارش به گونه‌ای در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت که در توئیتر بیش از 7 میلیون بازدید داشته است.
بسیاری از کاربران توانایی این خبرنگار را تحسین و او را تشویق می‌کنند. عده‌ای دیگر از کاربران با تعجب نسبت به روان صحبت کردن او واکنش‌های مثبت نشان می‌دهند. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند چقدر عالی می‌شد اگر این گزارشگر توانمند به زبان ترکی و فارسی نیز مسلط بود. جمعی از کاربران هم بر این عقیده‌اند اگرچه خبرنگاری شغلی پر تنش است اما پس از گذراندن چالش‌ها موانع بر سر راه آن‌ها کاسته می‌شود و راه برایشان هموارتر می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала