نخست وزیر ژاپن از پاسخ به سوالی درباره احتمال قطع ارتباط روسیه با سوئیفت طفره رفت

© Sputnik / Vitaliy BelousovМинистр иностранных дел Японии Фумио Кисида
Министр иностранных дел Японии Фумио Кисида  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن از دادن پاسخ مشخص به این سوال که آیا ژاپن طرفداری از گزینه قطع ارتباط روسیه با سیستم سوئیفت را برای خود محفوظ نگاه می دارد، خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیشیدا در پاسخ به این سوال که آیا ژاپن امکان قطع ارتباط روسیه از سامانه سوئیفت را همانطور که شرکای غربی خود گفته‌اند، برای خود محفوظ نگاه می‌دارد، اظهار داشت هر کشوری تحریم های خود را اعلام کرد، کشور ما پس از هماهنگی و تعامل دقیق با آمریکا و کشورهای اروپایی، محتوای تحریم های خود را مشخص کرد، قبل از هر چیز لازم است تمام تشریفات لازم برای اعمال تحریم های اعلام شده در امروز به سرعت انجام شود و پس از آن، با توجه به شرایط موجود ، با همکاری نزدیک با کشورهای ذینفع عمل شود .
سخنرانی بایدن در رابطه با وضعیت اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
سخنرانی بایدن در رابطه با وضعیت اوکراین
نخست وزیر ژاپن روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی فوق العاده گفت که ژاپن در حال تشدید تحریم ها علیه روسیه به دلیل وضعیت اوکراین است. آنها از جمله توقیف سرمایه ها ، ممنوعیت صدور ویزا برای افراد و سازمان ها، مسدود کردن دارایی های موسسات مالی روسیه، و همچنین تحریم صادرات کالا به سازمان های مرتبط با صنعت نظامی و صادرات کالا از فهرست تهیه شده بر اساس قراردادهای بین المللی، مواد نیمه هادی و سایر کالاهای اونیورسال را در نظر می گیرند. ببا این حال خش انرژی مشمول تحریم ها نخواهد بود.
کیشیدا پیش از این، 23 فوریه، در رابطه با به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از سوی روسیه، ممنوعیت صدور روادید برای مقامات این جمهوری‌ها، ممنوعیت عملیات صادرات و واردات و ممنوعیت انتشار اوراق قرضه جدید دولتی و عملیات با این جمهوری‌ها در ژاپن را اعلام کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала