ادعای وزیر ارتباطات ایران در خصوص افزایش سرعت اینترنت +عکس

© REUTERS / Hannibal Hanschkeادامه توسعه اینترنت همراه پرسرعت 5G
ادامه توسعه اینترنت همراه پرسرعت 5G   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
اظهارات متناقض وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت در ایران با انتقاد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخبار نامنظم تصویب طرح صیانت و بلافاصله ابطال این طرح و ادعای وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت در روزهای آتی با واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در اظهاراتی گفت: "تا چند روز دیگر نتیجه اقدامات ما برای افزایش سرعت اینترنت احساس خواهد شد. و آنچه که برای افزایش کیفیت شبکه ارتباطی کشور در اختیار ما قرار داشت را انجام دادیم و نسبت به ارتقاء کیفیت شبکه زیرساخت کشور اقدام کرده‌ایم. طی سه تا چهار روز گذشته بیش از ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت مخابرات افزوده شده است. در رویداد افتتاح پروژه شبکه سراسری سیگنال رسانی نیز افزایش ۷۰ درصدی شبکه اینترنت کشور را شروع کردیم."
کاربران ایرانی ضمن نگرانی و خسته از بلاتکلیفی و به خطر افتادن کسب و کارشان نظراتی درباره صحبت‌های وزیر ارتباطات اظهار می‌کنند. بسیاری از کاربران صحبت‌های وزیر ارتباطات را حقیقت و عملی نمی‌دانند و عنوان می‌کنند او برای جلوگیری از شلوغی و ناآرامی این سخنرانی را ارائه داده است. عده‌ای نیز گمان می‌کنند این حرکت دولت برای عزیز جلوه دادن و مسئول نشان دادن خود در مقابل مردم است و به این وسیله می‌خواهند اعلام کنند مانع از اجرای طرح صیانت شده‌اند، اما برخی از کاربران از آمدن سرویس 5G خبر می‌دهند که احتمالا قیمت آن از خطوط 4G گران‌تر است. تعدادی از کاربران نیز به وضعیت اینترنت بی‌تفاوتند و دلیل ناراحتی کاربران را وابستگی بی حد و مرز استفاده آنها به فضای مجازی می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала