وزارت دفاع روسیه: به یگان‌های ارتش اوکراین که سلاح‌های خود را زمین گذاشته‌اند، حمله نمی کنیم

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه به مواضع یگان‌های ارتش اوکراین که سلاح‌های خود را زمین گذاشته‌اند، حمله نمی کند
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: مواضع یگان‌های ارتش اوکراین که سلاح‌های خود را زمین گذاشته‌اند مورد حمله قرار نمی‌گیرند.
گفتنی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیش از این گفته بود، در مورد عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گرفته است. وی در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: شرایط نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس از روسیه در خواست کمک کردند. رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده دولت حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند وبه خانه های خود بروند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. در ادامه اشاره کرده که زیرساخت‌های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه‌های نظامی، هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین با سلاح‌های با دقت بالا از کار افتاده‌اند. این وزارتخانه تصریح کرد که هیچ چیز غیرنظامیان را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала