سخنرانی بایدن در رابطه با وضعیت اوکراین

© Photo / IRNAسخنرانی بایدن در رابطه با وضعیت اوکراین
سخنرانی بایدن در رابطه با وضعیت اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا بیان گفت: امروز تحریم‌ ها و محدودیت‌ های صادراتی جدید علیه روسیه را صادر می‌ کنم.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی روز پنجشنبه مدعی شد که فدراسیون روسیه پیشنهادات برای گفتگو در مورد امنیت در اروپا را رد کرده است و اقدامات فدراسیون روسیه نقض قوانین بین المللی است.
بایدن افزود: انتخاب پوتین برای آغاز یک جنگ ناعادلانه، روسیه را ضعیف‌ تر و جهان را قوی‌ تر خواهد کرد. من قصد ندارم با او صحبت کنم.
وی تحریم های جدید و محدودیت های صادراتی را علیه روسیه وضع می کند. بایدن قول داد توانایی روسیه برای انجام تجارت با دلار، پوند و ین را محدود کند.
ایالات متحده و متحدانش قصد دارند واردات محصولات با فناوری پیشرفته روسیه را تا ۵۰ درصد محدود کنند. همچنین تحریم‌ هایی را علیه بزرگترین بانک روسیه اعمال می کنند، تحریم‌ های جدید ایالات متحده برای بانک VTB، گاز پروم بانک، زبر بانک روسیه، بانک آتکریتیه، سوف کوم بانک، و نووی کوم بانکا نیز اعمال می‌شود.
بایدن می‌گوید روسیه از سیستم سوئیفت قطع نخواهد شد، اما این گزینه همچنان باقی است. روابط آمریکا و روسیه در "فروپاشی کامل" است.
رئیس کاخ سفید تصریح کرد، که ایالات متحده در نبردهای اوکراین شرکت نخواهد کرد. در همین حین ویبیان کرد، که برنامه ای برای مذاکره با پوتین ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала