بایدن می گوید اجازه داده است نیروهای آمریکایی بیشتری به آلمان اعزام شوند

© AFP 2023 / Win McNameeبایدن می گوید اجازه داده است نیروهای آمریکایی بیشتری به آلمان اعزام شوند
بایدن می گوید اجازه داده است نیروهای آمریکایی بیشتری به آلمان اعزام شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا: اکنون من به عنوان بخشی از پاسخ ناتو، اجازه استقرار نیروهای اضافی ایالات متحده در آلمان را می دهم.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در کاخ سفید درباره صحبتی که مربوط به تصمیم روسیه برای انجام یک عملیات نظامی ویژه در پاسخ به درخواست رهبران جمهوری های دونباس بود. گفت: واشنگتن قصد دارد با توجه به حوادث اوکراین، نیروهای آمریکایی بیشتری را در آلمان مستقر کند.
وی افزود: "و اکنون، به عنوان بخشی از پاسخ ناتو، من مجوز استقرار نیروهای آمریکایی بیشنری در آلمان از جمله برخی از نیروهای آمریکایی را که وزارت دفاع ایالات متحده چند هفته پیش در حالت آماده باش قرار داده بود، می دهم".
ایالات متحده و متحدانش قصد دارند واردات محصولات با فناوری پیشرفته روسیه را تا ۵۰ درصد محدود کنند. همچنین تحریم‌ هایی را علیه بزرگترین بانک روسیه اعمال می کنند، تحریم‌ های جدید ایالات متحده برای بانک VTB، گاز پروم بانک، زبر بانک روسیه، بانک آتکریتیه، سوف کوم بانک، و نووی کوم بانکا نیز اعمال می‌شود.
بایدن می‌گوید روسیه از سیستم سوئیفت قطع نخواهد شد، اما این گزینه همچنان باقی است. روابط آمریکا و روسیه در "فروپاشی کامل" است.
رئیس کاخ سفید تصریح کرد، که ایالات متحده در نبردهای اوکراین شرکت نخواهد کرد. در همین حین ویبیان کرد، که برنامه ای برای مذاکره با پوتین ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала