پیامدهای امتناع آلمان از "نورد استریم 2"

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2"
Строительство газопровода Северный поток-2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
یک کارشناس علوم سیاسی گفت: به دلیل امتناع آلمان از نورد استریم 2، اروپا متضرر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، النا پانینا، مدیر مؤسسه مطالعات بین‌المللی سیاسی و اقتصادی "RUSSTRAT"، گفت: اگر آلمان خط لوله گاز نورد استریم 2 را کنار بگذارد، با پیامدهای آن مواجه خواهد شد. که در این صورت کل اروپا متضرر می شود و در عین حال مستعمره ایالات متحده می شود.
این کارشناس خاطرنشان کرد که واکنش ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در خصوص به رسمیت شناختن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک توسط روسیه، کسی را شگفت‌زده نکرد. اما واکنش برخی از رهبران اروپایی حاکمیت اقتصادی اروپا را کاملاً نابود کرده و آن را به مستعمره ایالات متحده تبدیل می کند. به طور خاص، ما در مورد تصمیم اولاف شولز، صدراعظم آلمان برای تعلیق صدور گواهینامه خط لوله گاز نورد استریم 2 صحبت می کنیم.
وزیر امور خارجه آلمان از توقف نورد استریم 2 خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
وزیر امور خارجه آلمان از توقف نورد استریم 2 خبر داد
او گفت: در پس‌زمینه افزایش سرسام‌آور قیمت بنزین، به نظر می‌رسد که این یک ضربه واقعی به آلمانی ها است. اکنون آلمان و در واقع کل اروپا در حال تبدیل شدن به یک بازار عملا استعماری برای ال‌ان‌جی آمریکا هستند. این کارشناس افزود: در واقع، سرقت اقتصادی اروپا و بالاتر از همه آلمان توسط ایالات متحده آغاز می شود که در پوشش تحریم های ضد روسی پنهان شده است.
این کارشناس در پایان گفت: این توسعه باید به اقتصاد در حال مبارزه ایالات متحده یک "جان دوم" بدهد، در حالی که تعداد زیادی از مشکلات را برای اروپاییانی که مجبور به "خدمت به هژمون آمریکایی" هستند، بیفزاید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала