نماینده مجلس: برای جلوگیری از توهین ها طرح صیانت به صحن مجلس بازگردد

© Photo / IRNAآغاز کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران
آغاز کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ایران، تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد تا مردم نیز در جریان آن قرار گیرند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری در جریان جلسه علنی امروز، مجلس بیان کرد: بررسی طرح صیانت طبق اصل ۸۵ قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که موجب شده در اثر آن توهین های زیادی به مجلس صورت بگیرد علیرغم اینکه کمیسیون ویژه بررسی این طرح جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کرده اما به دلیل اینکه این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار نگرفته توهین های زیادی به مجلس در چند روز اخیر شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: از هیات رئیسه درخواست دارم که این طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد تا شاید از این توهین ها به همکاران جلوگیری شود. در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه طرح صیانت تعدادی از همکاران حضور نداشتند و علیرغم اینکه ۱۸ رأی به کلیات این طرح داده شد اما توهین های زیادی به مجلس صورت گرفت.
گودرزوند گفت: درخواست دارم این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته تا مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصویب می شود و بدانند قرار نیست مسدود سازی صورت بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала