احضار 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین اعلام کرد 36000 نیروی ذخیره به خدمت نظامی در ارتش این کشور فرا خوانده شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین به دلیل تشدید تنش در دونباس و اطراف اوکراین تصمیم به اعلام وضعیت اضطراری در این کشور گرفته بود. این وضعیت با تصمیم رادا، پارلمان اوکراین برقرار می شود و نمایندگان قصد دارند این تصمیم را در روز چهارشنبه اتخاذ کنند.
دیدار وزیران  خارجه ایران و عمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
وزیر خارجه ایران: رفتارهای تحریک کننده آمریکا و ناتو شرایط اوکراین را بحرانی‌تر کرده
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین امروز چهارشنبه گفت: "در مورد نیروهای ذخیره، تعداد آنها امروز 36 هزار نفر خواهد بود، اکثریت اینها افرادی هستند که قبلاً جبهه را از سر گذرانده و می دانند که صحبت درباره چیست. نظامیان بسته به اینکه در کجا ضرورت استفاده از آنها باشد، این افراد را به کار خواهند گرفت".
وضعیت در منطقه دونباس در روزهای اخیرمتشنج شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای مسلح اوکراین خبر داده اند. پیشتر رهبری این جمهوری ها از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوفو دیگر روسیه در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داده است. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است. بتازگی روسیه استقلال جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک را به رسمیت شناخت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала