گروه فیلمبرداری شبکه روسی تحت گلوله باران نظامیان اوکراینی قرار گرفت

© REUTERS / Gleb Garanichجمهوری خلق دونتسک
جمهوری خلق دونتسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
گروه فیلم برداری شبکه "زویوزدا" تحت گلوله باران نیروهای اوکراینی در دونتسک قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، گروه فیلمبرداری شبکه "زویوزدا" از طرف نیروهای مسلح اوکراین در اطراف دونتسک تحت گلوله باران قرارگرفت. نماینده رسمی پلیس ملی جمهوری خلق دونتسک در این باره به خبرنگاران اطلاع داد.
وی بیان داشت:‌ " بر اساس اطلاعات فوری در جریان کار در محل خانه های ویران شده در منطقه اسپارتاک گروه فیلمبرداری خبرنگاران شبکه زویوزدا تحت گلوله باران نظامیان اوکراینی از دسته ۵۶ام قرار گرفتند. اطلاعات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا مشخص می شود."
اف اس بی ویدیو بازداشت مظنونان در کریمه را منتشر کرد+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
"اف اس بی" فیلم بازداشت مظنونان در کریمه را منتشر کرد+ویدیو
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های شدید توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده اند. رهبری جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین اطلاع دادند. این موضوع در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است.
همانطور که دنیس پوشیلین رهبر جمهوری خلق دونتسک اظهار داشت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به زودی به ارتش دستور می دهد تا حمله ای را در دونباس انجام دهد تا طرحی را برای حمله به جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ۲۱ فوریه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که به رسمیت شناختن فوری حاکمیت جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک را ضروری می داند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала