نبنزیا: به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک نتیجه خرابکاری کی‌یف در تعهدات بود

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک نتیجه خرابکاری کیف در تعهدات بود
نبنزیا: به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک نتیجه خرابکاری کیف در تعهدات بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل: آنچه اتفاق افتاد پیامد مستقیم خرابکاری چندین ساله کی‌یف در قبال تعهدات مستقیم خود بود.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرد: به رسمیت شناختن استقلال لوهانسک و دونتسک توسط فدراسیون روسیه نتیجه خرابکاری کی‌یف در تعهداتش بود.
نماینده روسیه گفت: "من می خواهم تأکید کنم که آنچه اتفاق افتاد پیامد مستقیم خرابکاری چندین ساله کی‌یف در قبال تعهدات مستقیم خود بر اساس مجموعه ای از اقدامات مصوب قطعنامه شورای امنیت بود".
نبنزیا یادآور شد و تاکید کرد که روسیه از طرفین روند مینسک نبوده و نیست، وی ادامه داد: از زمان تصویب آن در فوریه 2015، روسیه به طور مداوم به این سازش دشوار درون اوکراینی متعهد بوده است. ما هر کاری برای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین انجام دادیم.
نماینده دائم فدراسیون روسیه گفت: همه چیز بیهوده بود، به مدت هشت سال کی‌یف به بمباران شهروندان خود و اجتناب از گفتگوی مستقیم با دونباس ادامه داد و ادامه می دهد، و در تمام این هشت سال کی‌یف تمام جامعه جهانی را گمراه کرده و از پایبندی به توافقات مینسک اطمینان می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала