قهرمانان ایرانی کاراته در امارات به اجرای نمایش سرگرم کننده پرداختند + عکس و فیلم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قهرمانان ایرانی کاراته در امارات به اجرای نمایش سرگرم کننده پرداختند
قهرمانان ایرانی کاراته در امارات به اجرای نمایش سرگرم کننده پرداختند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان فجیره در حالی برگزار شد که سه ملی‌پوش کاراته ایران در غیاب کشور خود در چارچوب آن به اجرای نمایش سرگرم کننده پرداختند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2022 در روزهای گذشته و در غیاب ایران در شهر فجیره برگزار شد اما با این حال دسه تن از ملی‌پوشان جوانان کاراته ایران اقدام به بونکای (اجرای کومیته نمایشی) پس از برگزاری دیدارهای مرحله نهایی کردند.
صالح اباذری، مهدی خدابخشی و کیوان بابان سه ملی‌پوش کاراته بودند که به صورت شخصی به امارات سفر کردند تا در روز پایانی مسابقات به اجرای نمایشی بپردازند.
تسنیم می نویسد اجرای نمایشی برای بازیکنان حرفه‌ای که مدعی حضور در میادین معتبر جهانی هستند و حداقل دو نفر از آنها همراه با کومیته تیمی ایران روی سکوی قهرمانی جهان و آسیا ایستاده‌اند، به هیچ عنوان نمی‌تواند دلیل فنی و منطقی داشته باشد. به نظر می‌رسد این بازیکنان فراموش کرده‌اند که نه تنها این رفتار برای جایگاه فردی آنها در کاراته دنیا خوب نیست، بلکه اعتبار کاراته ایران را نیز زیر سؤال می‌برد. این بازیکنان باید از خود بپرسند کدام یک از قهرمانان جهان حاضر به انجام این کار در مسابقات گذشته شده‌اند؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала