برخورد گرم و مهربانانه جمع موتورسواران آمریکایی با کودکان کار +ویدئو

© AP Photo / Ariana CubillosМотоциклист проезжает с пассажиром во время выставки в районе Эль-Валле в Каракасе, Венесуэла
Мотоциклист проезжает с пассажиром во время выставки в районе Эль-Валле в Каракасе, Венесуэла  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
رفتار محبت‌آمیز جمعی از موتورسواران آمریکایی با ظاهر متفاوت و خشن در برخورد با کودکان کار مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از برخورد زیبای موتورسواران آمریکایی با ظاهری متفاوت که در نگاه اول، آنها بسیار خشن به نظر می‌رسند موجب شگفتی و خوشحالی کاربران در صفحات اجتماعی شده است. در این ویدئو کوتاه چند کودک کار در کنار خیابان بدون مشتری ایستاده‌اند که موتورسوارانی در گذر از این خیابان توقف می‌کنند و همگی این افراد که تعداد زیادی هم هستند از این کودکان خرید می‌کنند و رفتار خوش و مهربانی آنها با این کوکان موجب شادی و خوشحالی‌شان می‌شود و ویدئوی کوتاه این رویداد زیبا با بازدید فراوان در فضای مجازی همراه می‌شود.
کاربران ضمن تحسین و تشویق این افراد که در نگاه اول بسیار بداخلاق و خشن به نظر می‌آمدند، عنوان می‌کنند رفتار این جمع بسیار زیبا بود و حقیقتا می‌تواند یک الگوی رفتاری زیبا برای سایرین در برخورد با کودکان کار و دستفروشان باشد. این کاربران معتقدند هرگز نباید افراد را از روی ظاهر آنها قضاوت کرد و بسیارند افرادی که برخلاف ظاهر و خصوصیات اخلاقی‌شان در نگاه اول، بسیار مهربان هستند و قلبی مهربان دارند. کاربران عنوان می‌کنند در جهانی که پر از درد و ناراحتی هست چقدر زیبا و ارزشمند است که دلیل شادی و همدردی یکدیگر باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала