آلمان گواهی پروژه گازی نورد استریم-۲ را لغو کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر آلمان گواهی پروژه گازی نورد استریم-۲ را لغو کرد
آلمان گواهی پروژه گازی نورد استریم-۲ را لغو کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
آژانس شبکه فدرال آلمان روز سه شنبه به اسپوتنیک گفت که صدور گواهینامه پروژه گازی نورد استریم-۲ را به دلیل عقب نشینی وزارت اقتصاد این کشور از ارزیابی مثبت خود از خط لوله پس از به رسمیت شناختن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوگانسک توسط روسیه تعلیق می کند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، اولاف شولتس صدراعظم آلمان، اعلام کرد که به وزارت اقتصاد دستور داده است تا اقدامات لازم را برای تعلیق صدور گواهینامه اپراتور خط لوله نورد استریم-۲ انجام دهد، به این معنی که گزارش امنیت انرژی این وزارتخانه در مورد نورد استریم-۲ از آژانس خارج می شود. روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان بعداً تأیید کرد که این کار انجام شده است.
گواهینامه اپراتور نورد استریم-۲ مستلزم ارزیابی مثبت وزیر اقتصاد فدرال است مبنی بر اینکه هیچ تهدیدی برای عرضه [گاز] وجود ندارد. سخنگوی آژانس گفت: آژانس شبکه فدرال در حال حاضر نمی تواند شرکت را تأیید کند.
انگلیس تحریم هایی را علیه بانک های روسی تیمچنکو و روتنبرگ اعمال کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
انگلیس تحریم هایی را علیه بانک های روسی تیمچنکو و روتنبرگ اعمال کرد
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده اند. رهبری جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داد. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است.
همانطور که دنیس پوشیلین رئیس جمهور دونتسک اظهار داشت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به زودی به ارتش دستور می دهد تا حمله ای را در دونباس انجام دهد تا طرحی را برای حمله به جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند.
روز شنبه،۱۹ فوریه، رهبران جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی امضا کردند و سپس با درخواست به رسمیت شناختن به فدراسیون روسیه روی آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала