سرخابی‌ها نزد سازمان بورس ثبت شدند +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAدربی 93 پرسپولیس و استقلال
دربی 93 پرسپولیس و استقلال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
به زودی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.
به گزارش اسپوتیک، ثبت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان بورس ایران خبری‌ است که اخیرا موضوع مورد بحث کاربران و هواداران این دو تیم در فضای مجازی شده است.
حسین قربانزاده در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: "طلسم ۲۴ ساله شکست. امروز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس ثبت شدند. حرکت به سوی حاکمیت شرکتی مطلوب، شفافیت عملکردی، انضباط مالی و مشارکت مردم و هواداران در این دو باشگاه آغاز شد." گفته می‌شود فرآیند عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حدود چند ماهی است که به‌ صورت جدی آغاز شده است و هفته قبل نیز ارزش‌گذاری این دو باشگاه صورت گرفته و قرار است سهام این دو باشگاه در بازار فرابورس عرضه شود.
این خبر با واکنش‌هایی از سوی کاربران نیز همراه شده است. تعدادی از این کاربران بورس را به کازینوی دولتی تشبیه می‌کنند و وارد کردن مهره‌های جدید را مشکوک می‌دانند. عده‌ای از کاربران که از هواداران استقلال و پرسپولیس هستند قصد خود را از خرید سهم، مشارکت در افزایش سهام تیم‌شان عنوان می‌کنند. برخی از کاربران نیز با اشاره به ضرر هر ساله دو تیم، از ثبت این دو تیم در بورس با تعجب واکنش نشان دادند. جمعی دیگر از کاربران بر این عقیده‌اند ارزش این دو تیم با وجود مردم و هواداران آن افزایش خواهد یافت و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در این امر نقش ندارند. بعضی از کاربران دولت ایران را به سوء‌استفاده از مردم برای جبران هزینه‌های آخر سال محکوم می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала