زوج ایرانی پس از ۲۵ سال انتظار صاحب فرزند شدند +ویدئو

© Photo / IRNAنوزاد
نوزاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
خانواده‌ای در بیرم لارستان بعد از ۲۵ سال چشم انتظاری، سرانجام صاحب فرزند شدند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری فارس از بیرم، در شب‌های گذشته پدر خانواده که کارمند بانک است، متوجه وضعیت همسرش می‌شود و او را با گمان اینکه شاید بیماری دارد، برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کند. دکتر بعد از سونوگرافی می‌گوید که همسر شما باردار بوده و به سرعت او را به اتاق عمل انتقال می‌دهند و این خانواده صاحب پسری به نام محمدعلی می‌شوند.
حسن عبدالهی، پدر نوزاد در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: "ما حدود ۲۵ سال است که ازدواج کردیم و تاکنون بچه‌دار نشده بودیم، به دلیل سپری شدن زمان زیاد، دیگر به فرزندآوری امیدی نداشتیم و تا زمان زایمان، من و همسرم متوجه بارداری او نشده بودیم، روز گذشته همسرم را که دچار درد شده بود، به بیمارستان بردم و پزشک، خبری به ما داد که ۲۵ سال آرزوی آن را داشتیم."
پدر نوزاد در ادامه راجع به وضعیت جسمی فرزند خود بیان کرد: "فرزندم دیشب تا صبح در بیمارستان بیرم بود و صبح امروز به بیمارستان لامرد انتقال دادند تا تحت مراقبت باشد و حال مادرش نیز مساعد است. و از‌ اینکه خداوند بعد از سال‌ها به ما عنایت کرده و چنین هدیه ارزشمندی عطا نموده، خوشحالم و از مردم می‌خواهم برای سلامتی فرزندم دعا کنند."
کاربران نظرات متفاوتی در رابطه با این خبر عنوان می‌کنند. بسیاری ضمن تبریک و خوشحالی آرزوی شادی برای این خانواده دارند و این اتفاق را یک معجزه می‌دانند. برخی از کاربران نیز این سوال را مطرح می‌کنند چگونه ممکن است یک خانم باردار در فاصله‌ی ۹ ماه بارداری متوجه حرکات جنین نشده باشد و این موضوع را عجیب و باورنکردنی می‌دانند. کاربرانی اما این اتفاق را به فال نیک می‌گیرند و برای تمام کسانی که آرزوی داشتن فرزند را دارند دعا می‌کنند که این موهبت الهی نصیب‌شان شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала